12/7/09

Какво съм аз за теб?


Какво съм аз за теб?

За мен вие сте морето
Вие сте единственият истински
Моята причина за продължаващото
Причината да живее
Планиране на теб
Освобождаването от моята самота

За мен вие сте център
на Моята малка вселена

За мен, вие сте дъжд
Плъзгащи се за мене
И луната, Аз искам да се чувствам

Думите неизразен
Песните без изпяха
и един милион врати за да отворите

Ако не искате, не е необходимо да отговорите
Но бих искал да знам
Какво съм аз за теб?
безсънен друга нощ
Любовна сцена или последно сбогом
Какво съм аз за теб? Кажи ми какво ще се случи с мен
Какво съм аз за теб?
За мен вие сте слънце
Това наводнени сърцето ми
Пътят на спасението си
Кажете ми, ако сте тук с мен утре
Ако ме обичаш както аз те обичам

Какво съм аз за теб?
безсънен друга нощ
Любовна сцена или последно сбогом
За мен, вие сте моят дом
мястото, където искам да пристигне
Прегръдка спи с теб за

Сега кажи ми, без да мисля за него, ако това е истинска любов
кажи ми, Какво съм аз за теб?

No hay comentarios: